Condiții pentru obținerea cadoului
-
Condiții pentru obținerea cadoului
REGULI DE VÂNZARE
PROMOȚIA „Saltea Carolina + pernă gratuită”
Articolul 1.
- Compania Wilsondo s.r.o., CUI: 47429151, cu sediul la adresa Zemianska Dedina 75, 027 43, Nižná (denumită în continuare „Compania”), organizează o campanie promoțională sub denumirea PROMOȚIA „Saltea Carolina + pernă gratuită”
(denumită în continuare „PROMOȚIE”)
2.Scopul acestui document este revizuirea completă a regulilor (denumite în continuare „Regulile”) PROMOȚIEI. Aceste reguli sunt singurul document obligatoriu pentru desfășurarea PROMOȚIEI. Regulile pot fi modificate și completate doar prin anexe scrise, publicate în același mod ca și acest document.
Articolul 2.
- PROMOȚIA se va desfășura:
- PROMOȚIA „Saltea Carolina + pernă gratuită” va avea loc între 26.02.2025 și 31.03.2025 sau până la epuizarea stocurilor în magazinul online https://www.wilsondo.ro/, iar oferta aferentă PROMOȚIEI va fi valabilă doar în această perioadă.
Articolul 3.
- Participantul la PROMOȚIE poate fi orice persoană fizică sau juridică ce este client final și îndeplinește celelalte condiții stabilite în aceste Reguli (denumit în continuare „Client”). PROMOȚIA nu este destinată persoanelor care achiziționează produsele incluse în PROMOȚIE în scop de revânzare.
- Vor fi incluși în PROMOȚIE doar acei Clienți care îndeplinesc toate condițiile campaniei. Compania își rezervă dreptul de a evalua în orice moment, la propria discreție, respectarea condițiilor stabilite de către fiecare Client și de a exclude din PROMOȚIE Clienții care nu respectă aceste Reguli.
Articolul 4.
- Clientul participă la PROMOȚIE prin achiziționarea unei saltele Carolina în dimensiunea standard într-o singură comandă, în perioada și locul desfășurării PROMOȚIEI, conform Articolului 2 al Regulilor („Achiziție”).
- Sunt excluse din PROMOȚIE saltelele personalizate și saltelele Carolina deja incluse în oferta 1+1 gratuit.
- La achiziționarea a două sau mai multe saltele Carolina, Clientul primește o pernă gratuită pentru fiecare saltea Carolina, cu excepția produselor menționate la Art. 4, pct. 2. Condiția este ca Clientul să adauge manual numărul corespunzător de perne în coș. Clientul are dreptul la cadou doar dacă adaugă perna în coș.
- Prin achiziționarea unei saltele Carolina, Clientul primește o pernă gratuită (cu excepția produselor menționate la Art. 4, pct. 2).
- Alegerea husei și dimensiunii pernei este aleatorie, iar Clientul nu poate solicita sau alege aceste detalii.
- Fiecare Client poate participa la PROMOȚIE de mai multe ori, dar doar respectând toate condițiile prevăzute în aceste Reguli.
- Compania are dreptul exclusiv de a evalua îndeplinirea condițiilor PROMOȚIEI de către fiecare Client. Compania are dreptul de a exclude definitiv Clientul dacă există suspiciuni de fraudă sau alte acțiuni contrare bunelor moravuri. Decizia de excludere este definitivă, fără posibilitate de apel.
Articolul 5.
- Aceste Reguli vor fi disponibile pe site-ul https://www.wilsondo.ro/ pe toată durata desfășurării PROMOȚIEI.
- Compania poate fi contactată în legătură cu PROMOȚIE prin e-mail sau telefon, conform informațiilor disponibile pe site-ul https://www.wilsondo.ro/
- Participarea la PROMOȚIE este voluntară. Prin participare, Clientul acceptă aceste Reguli și se obligă să le respecte. Drepturile și obligațiile rezultate din această PROMOȚIE, care nu sunt reglementate de aceste Reguli, vor fi guvernate de legislația Republicii Slovace.
- Compania își rezervă dreptul de a modifica condițiile sau durata PROMOȚIEI, fără a oferi motive și fără a oferi compensații sau drepturi Clienților împotriva Companiei. Orice astfel de modificare va fi anunțată în același mod ca și aceste Reguli. Modificările vor fi făcute doar în cazuri excepționale, în special ca răspuns la circumstanțe pe care Compania nu le poate controla, inclusiv motive tehnice sau juridice, și Compania va încerca întotdeauna să minimizeze impactul acestora asupra Clienților.
- Reclamațiile referitoare la produsele achiziționate în cadrul acestei PROMOȚII vor fi soluționate conform legislației aplicabile, în special conform Codului Civil nr. 40/1964, cu modificările ulterioare, și în conformitate cu Regulamentul de reclamații al Companiei.
- În cazul retragerii Clientului din contract, suma plătită va fi rambursată, iar retragerea din contract se va aplica întregului set de produse achiziționate în cadrul unei comenzi.
- Reducerile și alte beneficii oferite în cadrul acestei PROMOȚII nu pot fi combinate cu alte reduceri sau promoții.
- Clientul are dreptul de a se adresa unei entități de soluționare alternativă a litigiilor pentru protecția drepturilor sale de consumator, respectiv Inspecției Comerciale din Slovacia (https://www.soi.sk/). În cazul unui litigiu transfrontalier, consumatorul poate contacta Centrul European al Consumatorilor (http://esc-sr.sk/).
- Clientul, în calitate de persoană fizică – consumator, are dreptul de a iniția soluționarea extrajudiciară a litigiilor online prin platforma ODR, disponibilă la https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Procedura de soluționare extrajudiciară a litigiilor nu este mediere conform Legii nr. 420/2004 privind medierea și nici arbitraj conform Legii nr. 335/2014 privind arbitrajul de consum, iar utilizarea acesteia nu afectează dreptul Clientului de a se adresa Inspecției Comerciale din Slovacia sau instanței.