Reclamații și retur produse
O descriere detaliată a procedurii de reclamație sau de returnare puteți găsi în termenii și condițiile noastre. Ne pare rău dacă, din anumite motive, sunteți nevoit să returnați sau să reclamați produsele. Suntem pe deplin la dispoziția dumneavoastră pentru a rezolva cazul cât mai curând posibil.
Primul pas este să completați următorul formular cu cât mai multe detalii posibile. Vă vom contacta ulterior pentru a vă informa cu privire la pașii următori. Utilizăm serviciul Retino, care vă pune în control procesul de reclamație, returnare sau schimb de la începutul procesului până la sfârșit.
Vă rugăm să nu asamblați și să nu modificați mecanic bunurile care nu corespund comenzii dumneavoastră, fie în ceea ce privește culoarea sau în orice alt mod, sau care sunt deteriorate, defecte sau incomplete. Dacă ați primit o comandă incompletă (cutie lipsă, produs lipsă, produs incorect) sau a existat o altă eroare (de exemplu, una dintre cutii are o culoare diferită), vă rugăm să ne contactați imediat prin trimiterea unui formular de reclamație și să atașați documentația cu fotografii aferentă erorii produse. Ne vom ocupa de cazul dumneavoastră cât mai curând posibil și vom rezolva situația în cauză.
Reclamații și retururi
Adresa de returnare:
- WILSONDO - Expandeco, Str. Michelangelo, Nr. 25 Oradea, Jud. Bihor Cod postal 410431, RO
- Returnarea personală nu este posibilă. Adresa nu este sediul social sau depozitul societății.