Termeni și condiții

Termeni și condiții

  1. Dispoziții generale

Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile părților care decurg din contractul de cumpărare încheiat între comerciant, care este Wilsondo s.r.o. cu sediul social la Zemianska Dedina 75, 027 43 Nižná ID nr.: 47429151, înregistrat la 3 octombrie 2013, înregistrat la Tribunalul districtual din Žilina, sec. Srl, Dosar nr. 60353/L (denumit în continuare "comerciantul") și cumpărătorul, care are ca obiect cumpărarea și vânzarea de bunuri pe site-ul de comerț electronic al comerciantului.

Datele de contact ale comerciantului:
Wilsondo s.r.o.,
Zemianska Dedina 75
02743 Nižná
ID: 47429151
CIF:2023887008
CIF TVA: SK2023887008
Telefon: +40 373 811 877
E-mail: info@wilsondo.ro

Punct de lucru :
Wilsondo, s.r.o., Zemianska Dedina 75
02743 Nižná
Telefon: +40 373 811 877 E-mail: info@wilsondo.ro

Autoritatea de supraveghere:
Inspecția comercială slovacă (SOI) Inspectoratul SOI pentru regiunea Žilina Predmestská 71, P.O.BOXB-89, 01179 Žilina 1 Departamentul de supraveghere

tel.nr. 041/7632130, 041/7245868, fax nr. 041/76321 39

  • 1. Acești termeni și condiții în vigoare la data încheierii contractului de cumpărare fac parte integrantă din contractul de cumpărare. În cazul în care comerciantul și cumpărătorul încheie un contract de vânzare în scris în care convin asupra unor termeni și condiții care diferă de acești termeni și condiții, dispozițiile contractului de vânzare prevalează asupra acestor termeni și condiții. Astfel de termeni și condiții convenite nu trebuie să intre în conflict cu alte dispoziții legale (scurtarea perioadei de returnare, a perioadei de răspundere pentru defecte etc.). Toate relațiile contractuale sunt încheiate în conformitate cu legislația Republicii Slovace.
  • 2. În sensul acestor termeni și condiții, un contract suplimentar înseamnă orice contract de furnizare sau furnizareaunuiprodussuplimentarcarearelegăturăcuobiectulunuicontractladistanță,indiferentdacă produsul este furnizat sau furnizat de comerciant sau de o altă persoană în temeiul unui acord cu comerciantul.
  • 3 Prețul de cumpărare afișat pentru bunuri pe orice site de comerț electronic operat de comerciant include taxa pe valoarea adăugată în cuantumul stabilit de legislația slovacă aplicabilă și nu include prețul pentru transportul bunurilor sau alte servicii opționale. Toate promoțiile sunt valabile în limita stocului disponibil, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru anumite bunuri.
  • 4. Comerciantul își rezervă dreptul de a ajusta în orice moment prețul bunurilor afișate pe orice site de comerț electronic operat de comerciant. O modificare a prețului bunurilor nu se aplică contractelor de vânzare încheiate înainte de modificarea prețului, chiar dacă bunurile nu au fost încă livrate.
  • 5. În cazul în care comerciantul nu își îndeplinește obligațiile stabilite în legislația aplicabilă a Republicii Slovace sau a Uniunii Europene sau în prezenții termeni și condiții, cumpărătorul își poate exercita dreptul împotriva comerciantului prin intermediul instanței competente.
  1. Metoda de încheiere a contractului de vânzare
    • 1. Cumpărătorul trimite comerciantului propunerea de încheiere a contractului de cumpărare sub forma unui formular completat și trimis pe site-ul web al comerciantului, prin care cumpărătorul a trimis propunerea de încheiere a contractului de cumpărare, al cărui obiect este transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor specificate de cumpărător în schimbul prețului de cumpărare și în termenii și condițiile specificate în prezenta comandă (denumită în continuare "comanda").
    • 2. Ulterior, după plasarea comenzii, Cumpărătorul primește o notificare automată de primire a comenzii pe adresa sa de e-mail în sistemul electronic al Comerciantului (denumită în continuare "confirmarea livrării comenzii"). Orice informații suplimentare privind comanda Cumpărătorului pot fi trimise la adresa de e- mail a Cumpărătorului, dacă este necesar.
    • 3. Confirmarea de primire trebuie să conțină detalii cu privire la faptul că comanda a fost livrată comerciantului, dar nu este acceptarea propunerii de încheiere a contractului de cumpărare.
    • 4. Comerciantul va trimite apoi la adresa de e-mail a Cumpărătorului informații privind acceptarea comenzii Cumpărătorului (denumită în continuare "Acceptarea comenzii"). Acceptarea comenzii conține informații privind denumirea și specificațiile bunurilor a căror vânzare face obiectul contractului de achiziție, detalii privind prețul bunurilor și/sau al altor servicii, detalii privind termenul de livrare preconizat al bunurilor, denumirea și detaliile locului unde urmează să fie livrate bunurile și detalii privind prețul, dacă este cazul, condițiile, metoda și data transportului bunurilor la locul convenit de livrarea bunurilor către Cumpărător, detalii privind comerciantul (denumirea comercială, sediul social, numărul CIF, numărul de înregistrare în registrul comerțului etc.) și alte detalii necesare, dacă este cazul.
    • 5. Contractul de achiziție se încheie prin transmiterea acceptării comenzii în formă electronică sau scrisă către cumpărător.
    • 6. Comerciantul a informat cumpărătorul în mod clar, neechivoc, inteligibil și inconfundabil, înainte de a trimite comanda, cu privire la informațiile precontractuale referitoare la condițiile de plată, comerciale, de transport și altele, prin:
      1. principalele caracteristici ale produsului, în măsura adecvată mijloacelor de comunicare utilizate; și produsul pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      2. denumirea comercială și sediul social ale comerciantului sau ale persoanei în numele căreia comerciantul își desfășoară activitatea sunt prezentate pe subpagina relevantă a comerțului electronic al comerciantului și în Articolul Error! Reference source not found. din prezenții termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      3. numărul de telefon al comerciantului, adresa de e-mail a comerciantului și alte mijloace de comunicare online a cumpărătorului cu comerciantul, pe subpagina relevantă a magazinului on-line comerciantului și în articolul Error! Reference source not found. din prezenții termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      4. adresa comerciantului sau a persoanei care acționează în numele comerciantului, la care cumpărătorul își poate exercita drepturile de răspundere pentru defectele bunurilor sau serviciilor, se poate retrage din contract, poate depune o cerere de despăgubire sau orice altă inițiativă, astfel cum este informată în articolul Error! Reference source not found. din prezenții termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      5. prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate celelalte taxe sau, în cazul în care prețul nu poate fi determinat în mod rezonabil în avans din cauza naturii bunurilor sau serviciilor, modul în care acesta este calculat, precum și costurile de transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe sau, în cazul în care aceste costuri și taxe nu pot fi determinate în avans, faptul că Cumpărătorul va fi obligat să le plătească, a informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al Comerciantului,
      6. condițiile de plată, condițiile de livrare, perioada în care comerciantul se angajează să livreze bunurile sau să presteze serviciul sunt menționate în articolele relevante ale acestor termeni și condiții, care sunt situate pe subpagina relevantă a comerțului electronic al comerciantului,
      7. existența și durata răspunderii legale a comerciantului pentru defectele bunurilor, conținutului digital și serviciilor digitale și disponibilitatea unei garanții a consumatorului, în cazul în care este furnizată de comerciant sau de producător, precum și procedurile de exercitare și tratarea răspunderii pentru defecte, reclamațiile și plângerile cumpărătorului sunt informate în articolele relevante din acești termeni și condiții, care sunt situate pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      8. existența și durata răspunderii pentru defectele serviciului și procedura de exercitare a drepturilor în temeiul răspunderii pentru defectele serviciului sunt informate în articolele relevante ale acestor termeni și condiții, care sunt situate pe subpagina relevantă a comerțului electronic al comerciantului,
      9. despre termenii și condițiile serviciului post-vânzare în articolele relevante ale acestor termeni și condiții, care sunt situate pe subpagina relevantă a comerțului electronic al comerciantului,
      10. compatibilitatea și interoperabilitatea articolelor cu elemente digitale, conținut digital și servicii digitale despre care comerciantul știe sau se poate aștepta în mod rezonabil să știe, cumpărătorul a fost informat la fiecare produs pe pagina de catalog relevantă a site-ului de comerț electronic al comerciantului,
      11. dreptul consumatorului de a înainta o cerere de despăgubire comerciantului, cu un link specific către site-ul web pe care sunt publicate informațiile privind entitatea relevantă de soluționare alternativă a litigiilor, este menționat la articolul 11 din prezenții termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al comerciantului,
      12. cu privire la dreptul cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare, condițiile, termenul și procedura de exercitare a dreptului de retragere prevăzute la articolul 10 din prezenții termeni și condiții, care sunt situate pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      13. furnizarea formularului de retragere prevăzut la articolul 10 și în anexa la acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului; comerciantul a furnizat, de asemenea, formularul de retragere în anexa la acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului
      14. informareacă, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, acesta va suporta costurile legate de returnarea bunurilor către comerciant în conformitate cu secțiunea 21 alineatul (3) din Legea 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor și privind modificarea și completarea anumitor acte (denumită în continuare "Legea") și, în cazul în care se retrage din contractul de cumpărare, de asemenea, costurile de returnarea bunurilor, care, datorită naturii lor,nu pot fi returnate prin poștă, informate la articolul 10 din acești termeni și condiții, care sunt situate pe subpagina relevantă a comerțului electronic al comerciantului,
      15. obligația cumpărătorului de a plăti comerciantului prețul pentru prestația efectiv furnizată în conformitate cu art. 21 (5) Legea, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de servicii după ce a dat comerciantului consimțământul expres în conformitate cu 17 (10) (c). din Actul informat la articolul 10 din prezenții termeni și condiții, care sunt plasate pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      16. cu privire la circumstanțele în care cumpărătorul pierde dreptul de a se retrage din contract, menționate la articolul 10 din prezenții termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al comerciantului,
      17. existența codurilor de conduită relevante pe care comerciantul s-a angajat să le respecte și modul în care cumpărătorul poate lua cunoștință de acestea sau poate obține textul lor pe pagina de catalog relevantă a site-ului de comerț electronic al comerciantului,
      18. durata contractului, dacă este un contract încheiat pe durată determinată; dacă este un contract încheiat pe durată nedeterminată sau dacă este un contract a cărui valabilitate se prelungește în mod automat, informațiile privind condițiile de încetare a contractului sunt, de asemenea, furnizate pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al comerciantului și în prezenții termeni șicondiții, care sunt plasați pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      19. durata minimă a obligațiilor Cumpărătorului care decurg din Contractul de vânzare-cumpărare, încazul în care Contractul de vânzare-cumpărare implică o astfel de obligație pentru Cumpărător, este informată pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al Comerciantului și în acești Termeni și condiții, care sunt localizați pe subpagina relevantă a magazinului electronic al Comerciantului,
      20. obligația Cumpărătorului de a plăti un avans sau de a furniza o altă garanție financiară la cererea Comerciantului și condițiile care se aplică furnizării acestuia, în cazul în care Contractul de cumpărare implică o astfel de obligație pentru Cumpărător, informată pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al Comerciantului și în acești Termeni și condiții, care sunt localizați pe subpagina relevantă a magazinului electronic al Comerciantului,
      21. funcționalitatea articolului cu elemente digitale, conținut digital și serviciu digital, inclusiv măsurile tehnice de protecție disponibile, pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al comerciantului și în acești termeni și condiții, care sunt localizați pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      22. posibilitatea și condițiile de soluționare extrajudiciară a litigiului prin intermediul sistemului alternativ de soluționare a litigiilor, în cazul în care comerciantul s-a angajat să utilizeze acest sistem, informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al comerciantului și în acești termeni și condiții, care se aflăpe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      23. cu privire la acțiunile necesare pentru încheierea contractului de cumpărare prin descrierea acestor acțiuni necesare în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului,
      24. contractul de cumpărare va fi stocat în format electronic la vânzător și este disponibil cumpărătorului după ce cumpărătorul l-a solicitat în scris pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în acești Termeni și condiții, care sunt localizați pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
      25. faptul că limba oferită pentru încheierea contractului este română este informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al comerciantului și în acești termeni și condiții, care sunt localizați pe subpagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului.
    • 7. În cazul în care comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare privind plata taxelor suplimentare sau a altor costuri în conformitate cu punctul 2.6 litera (e) din prezentele condiții sau costurile de returnare a bunurilor în conformitate cu punctul 2.6 litera (n) din prezentele condiții, cumpărătorul nu este obligat să plătească aceste costuri sau taxe suplimentare.
  2. Drepturile și obligațiile comerciantului

3.1. Comerciantul este obligat:

  1. să livreze cumpărătorului bunurile în cantitatea și calitatea convenite și în termenul convenit pe baza unei comenzi confirmate prin acceptare și să le ambaleze sau să le echipeze pentru transport în modul necesar pentru păstrarea și protecția lor,
  2. să se asigure că bunurile livrate sunt conforme cu legislația aplicabilă a Republicii Slovace,
  3. imediat după încheierea contractului de cumpărare, dar cel târziu odată cu livrarea bunurilor, să furnizeze cumpărătorului o confirmare a încheierii contractului de cumpărare pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail. Confirmarea trebuie să conțină toate informațiile menționate la punctul 6, inclusiv formularul de retragere.
  4. să înmâneze cumpărătorului, împreună cu bunurile, în formă scrisă sau electronică, toate documentele necesare pentru acceptarea și utilizarea bunurilor și alte documente prevăzute de legislația slovacă aplicabilă (manuale în limba română, card de garanție, bon de livrare, document fiscal).
    • 2. Comerciantul are dreptul la plata corectă și la timp a prețului de achiziție de la cumpărător pentru bunurile livrate.
    • 3. În cazul în care, din cauza întreruperii stocurilor sau a indisponibilității bunurilor, comerciantul nu poate livra bunurile cumpărătorului în perioada convenită în contractul de cumpărare sau specificată în prezenții termeni și condiții, comerciantul este obligat să ofere cumpărătorului o prestație alternativă sau opțiunea cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare sau de a anula comanda. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă prestația de înlocuire oferită de comerciant sau nu se retrage din contractul de cumpărare într-o perioadă de timp rezonabilă, comerciantul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și, în cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de cumpărare sau o parte din acesta, comerciantul este obligat să ramburseze prețul de cumpărare sau partea din acesta deja plătită în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contractul de cumpărare către cumpărător.
  1. Drepturile și obligațiile cumpărătorului
  • 1. Cumpărătorul a fost informat de comerciant că comanda include obligația de a plăti prețul.
  • 2. Cumpărătorul este obligat:
    1. să preia livrarea bunurilor comandate și livrate,
    2. să plătească prețul de achiziție convenit comerciantului în termenul convenit, inclusiv costurile de livrarea de bunuri,
    3. confirmă acceptarea bunurilor în bonul de livrare prin semnătura sa sau a unei persoane autorizate de
  • 3. Cumpărătorul are dreptul la livrarea bunurilor în cantitatea, calitatea, data și locul convenite de părți.
  1. Condiții de livrare și de plată
  • 1. Disponibilitatea obișnuită a bunurilor și data expedieriilor sunt indicate pentru fiecare produs pe site-ul de internet al comerțului electronic.
  • 2. Cu excepția cazului în care comerciantul și cumpărătorul au convenit altfel în contractul de cumpărare, comerciantul este obligat să livreze bunurile cumpărătorului fără întârziere, în termen de cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare. În cazul în care comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de a livra bunurile în termenul menționat în prima teză, cumpărătorul invită comerciantul să livreze bunurile într-un termen rezonabil suplimentar stabilit de acesta. În cazul în care comerciantul nu livrează bunurile nici măcar în acest termen rezonabil suplimentar, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.
  • 3. Comerciantul are dreptul de a invita cumpărătorul să preia bunurile chiar înainte de expirarea termenului de livrare convenite în contractul de cumpărare.
  • 4.Afișarea culorilor bunurilor pe monitor poate să nu corespundă exact nuanțelor de culoare reale, așa cum sunt percepute de cumpărător în realitate. Afișarea nuanțelor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului sau a altor dispozitive de afișare utilizate.
  • 5. Cumpărătorul preia bunurile la locul convenit de comerciant sau de agentul său autorizat să livreze bunurile și de cumpărător în contractul de vânzare sau în alt mod la un moment anterior livrării bunurilor ("Locul"). Cumpărătorul preia bunurile la momentul convenit de comerciant sau de agentul său autorizat să livreze bunurile și de cumpărător în contractul de vânzare sau în alt mod la un moment anterior livrării bunurilor ("Intervalul de timp").
  • 6. În cazul în care comerciantul livrează bunurile cumpărătorului la locul și în intervalul de timp stabilit, cumpărătorul trebuie să preia bunurile în persoană sau să dispună preluarea bunurilor de către opersoană autorizată de cumpărător să preia bunurile în absența cumpărătorului și să semneze un proces- verbal de plată a prețului de achiziție și de livrare și predare a bunurilor. Persoana terță autorizată să preia livrarea bunurilor trebuie să furnizeze comerciantului o copie a acceptării comenzii. Se consideră că bunurile au fost livrate și acceptate la momentul livrării bunurilor către Cumpărător. Livrarea bunurilor către cumpărător înseamnă livrarea bunurilor la Locul de livrare, acceptarea bunurilor de către cumpărător sau de către o terță parte autorizată de cumpărător și semnarea unui proces-verbal de plată a prețului de achiziție și livrarea și predarea bunurilor de către cumpărător sau de către o terță parte autorizată de cumpărător.
  • 7. În cazul în care livrarea bunurilor trebuie să fie repetată din cauza absenței Cumpărătorului de la locul și în intervalul de timp prevăzut sau în cazul în care Cumpărătorul nu preia bunurile în termen de 7 zile de la expirarea Intervalului de timp fără anularea prealabilă în scris a contractului de cumpărare, comerciantul are dreptul de a solicita despăgubiri pentru daune în valoare de costurile reale ale încercării de livrare nereușită a bunurilor la Locul respectiv.
  • 8. Contractul de vânzare-cumpărare este încheiat cu o condiție de reziliere conform căreia, în cazul în care cumpărătorul nu plătește comerciantuluiprețul de cumpărare convenit, în conformitate cu punctul 4.2 din prezentele condiții, în termen de 15 zile de la solicitarea comerciantului de a prelua bunurile, contractul este reziliat de la bun început, părțile contractante returnează sau rambursează toate plățile primite, iar comerciantul dobândește dreptul de a dispune liber de bunurile comandate.
  • 9.Cumpărătorul are dreptul de a inspecta lotul, și anume bunurile, precum și ambalajul acestora, imediat după livrare, în prezența reprezentantului comerciantului. În cazul în care se constată un defect al bunurilor și/sau în cazul în care lotul este incomplet (mai puține bucăți de bunuri decât numărul prevăzut sau lipsesc bunurile comandate), reprezentantul comerciantului este obligat să la cererea cumpărătorului, să întocmească un raport de avarie care să indice amploarea și natura defectului bunurilor, a cărui exactitate va fi confirmată de cumpărător. Pe baza raportului astfel întocmitși livrat comerciantului, cumpărătorul poate refuza ulterior să preia bunurile defecte livrate sau să confirme livrarea bunurilor defecte și, ulterior, în conformitate cu articolul 8din prezentele condiții, să invoce răspunderea pentru defectele bunurilor la comerciant sau la o altă persoană notificată de comerciant cumpărătorului înainte de încheierea contractului sau înainte de expedierea comenzii (denumită în continuare "persoana desemnată"). În cazul în care cumpărătorul refuză să primească bunurile defecte, comerciantul suportă toate costurile suportate în mod rezonabil pentru returnarea bunurilor către comerciant.
  • 10. În cazul în care comerciantul nu livrează bunurile în termenul specificat la punctul 5.2. din prezentele condiții, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare, iar comerciantul este obligat să returneze cumpărătorului partea deja plătită din prețul de cumpărare fără întârzieri nejustificate, darnu mai târziu de 14 zile de la primirea retragerii din contractul de cumpărare în același mod în care cumpărătorul a efectuat plata, cu excepția cazului în care convine cu cumpărătorul asupra unei metode diferite de returnare, fără a percepe taxe suplimentare de la cumpărător.
  1. Prețul de achiziție
  • 1. Prețul de achiziție pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare dintre comerciant și cumpărător este indicat în acceptareacomenzii (denumit în continuare "prețul de achiziție"). În cazul în care prețul de achiziție menționat în acceptarea comenzii este mai mare decât prețul pentru bunuri identice menționatîn oferta de comerț electronic la momentul transmiterii comenzii de către cumpărător, comerciantul va transmite cumpărătorului un mesaj electronic prin care îl va informa cu privire la oferta unui nou preț de achiziție într-o valoare diferită, care va fi considerat a fi propunerea comerciantului de a încheia un nou contract de achiziție, care trebuie confirmat în mod expres de către cumpărător prin e-mail sau în scris pentru ca contractul de achiziție să fie valabil încheiat.
  • 2. Cumpărătorul este obligat să plătească comerciantului prețul de achiziție, inclusiv costul de livrare a bunurilor, în numerar sau prin card de credit la primirea personală a bunurilor, în numerar la livrare lalocul de livrare a bunurilor sau prin transfer bancar în contul comerciantului, indicat în acceptarea comenzii sau pe site-ul web al comerciantului în momentul anterior primirii bunurilor.
  • 3. În cazul în care Cumpărătorul plătește prețul de achiziție către Comerciant prin transfer bancar, data plății

va fi data la care prețul de achiziție integral este creditat în contul Comerciantului.

  • 4. Cumpărătorul este obligat să plătească comerciantului prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în termenul prevăzut în contractul de cumpărare, dar cel târziu la primirea bunurilor.
  • 5. În cazul în care cumpărătorul nu plătește comerciantului prețul total de achiziție până la momentul livrării bunurilor pe site, iar părțile nu au convenit să plătească prețul de achiziție al bunurilor în rate, comerciantul are dreptul de a refuza livrarea bunurilor către cumpărător.
  • 7. Costurile asociate cu asamblarea și îndepărtarea bunurilor nu sunt incluse în prețul de cumpărare, iar comerciantul nu este obligat să furnizeze aceste servicii cumpărătorului.
  1. Dobândirea proprietății și transferul riscului de deteriorare a bunurilor
  • 1. La primirea bunurilor la locul convenit, dreptul de proprietate asupra bunurilor este transferat cumpărătorului. Un cumpărător care nu corespunde definiției consumatorului, astfel cum este prevăzută în secțiunea 52 alineatul (4) din Codul civil, dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai după plata integrală a prețului total de cumpărare a bunurilor.
  • 2. Riscul de deteriorare a bunurilor este transferat cumpărătorului în momentul în care cumpărătorul sau o terță parte autorizată de cumpărător preia bunurile de la comerciant sau de la agentul acestuia autorizat să livreze bunurile sau, dacă nu o face la timp, în momentul în care comerciantul permite cumpărătorului să dispună debunuri și cumpărătorul nu preia bunurile.
  1. Răspunderea pentru defecte
  • 1. Comerciantul este răspunzător pentru orice defect al bunurilor vândute la momentul livrării care devine evident în termen de doi ani de la livrarea bunurilor. În cazul bunurilor second-hand, părțile pot conveni asupra unei perioade mai scurte a răspunderii comerciantului pentru defecte, dar nu mai puțin de un an de la livrarea bunurilor. În cazul în care defectul se manifestă înainte de expirarea acestei perioade, se

prezumă că bunurile erau deja defecte la momentul livrării. Acest lucru nu se aplică dacă se dovedește

contrariul sau dacă această prezumție este incompatibilă cu natura bunurilor sau a defectului.

  • 2. În cazul în care obiectul achiziției este un bun cu elemente digitale, în care conținutul digital urmează să fie furnizat sau serviciul digital urmează să fie furnizat în mod continuu pentru o perioadă convenită, comerciantul este răspunzător pentru orice defect care apare sau se manifestă pe parcursul întregii perioade convenite, dar cel puțin timp de doi ani de la livrarea bunului cu elemente digitale.
  • 3. În cazul în care comerciantul este responsabil pentru defectul bunurilor vândute, cumpărătorul are dreptul de a obține eliminarea defectului prin reparare sau înlocuire (§ 623 din Codul civil), dreptul la o reducere rezonabilă a prețului de cumpărare sau dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare (§ 624 din Codul civil).
  • 4. Cumpărătorul își poate exercita drepturile de răspundere pentru defecte numai dacă a semnalat defectul în termen de două luni de la descoperirea defectului, dar cel târziu până la expirarea perioadei de răspundere a comerciantului pentru defecte.
  • 5. Comerciantul sau o persoană desemnată trebuie să furnizeze cumpărătorului o confirmare scrisă a defectului imediat după ce cumpărătorul a atras atenția asupra defectul. În confirmarea defectului, comerciantul specifică perioada în care defectul va fi remediat. Această perioadă nu poate fi mai mare de 30 de zile de la data atenționîrii asupra defectului, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă este justificată de un motiv obiectiv aflat în afara controlului comerciantului.
  • 6. Comerciantul sau o persoană desemnată transmite cumpărătorului o confirmare a defectului bunurilor într-o formă adecvată aleasă de comerciant, de exemplu, sub forma unui e-mail sau în scris, în care este obligat să identifice cu precizie defectele bunurilor și să informeze încă o dată cumpărătorul cu privire la drepturile sale în temeiul § 623 și § 623 din Legea privind vânzarea de bunuri 62art. 4 din Codul civil.
  • 7. Cumpărătorul are dreptul de a alege să înlăture defectul prin înlocuirea bunurilor sau repararea bunurilor. Cumpărătorul nu poate alege o metodă de remediere a defectului care nu este posibilă sau care i-ar cauza Comerciantului costuri disproporționate în comparație cu cealaltă metodă de remediere a defectului, luând în considerare toate circumstanțele.
  • 8. Dacă este vorba despre un defect care poate fi remediat, cumpărătorul poate solicita eliminarea acestuia în mod gratuit. Comerciantul trebuie să înlăture defectul într-un termen rezonabil. Termen rezonabil înseamnă cel mai scurt timp de care are nevoie comerciantul pentru a evalua defectul și pentru a repara sau înlocui bunurile, ținând seama de natura bunurilor și de natura și gravitatea defectului.
  • 9. Comerciantul poate refuza să remedieze defectul dacă nu este posibilă nici repararea, nici înlocuirea sau dacă având în vedere toate circumstanțele, a necesitat costuri disproporționate.
  • 10. În scopul reparării sau înlocuirii, cumpărătorul predă sau pune bunurile la dispoziția comerciantului sau a persoanei desemnate de acestă persoană.
  • 11. Comerciantul livrează cumpărătorului, pe cheltuiala sa, bunurile reparate sau bunurile de înlocuire în același mod sau într-un mod similar în care cumpărătorul i-a livrat bunurile defecte, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. În cazul în care cumpărătorul nu preia bunurile în termen de șase luni de la data la care ar fi trebuit să le preia, comerciantul poate vinde bunurile. În cazul în care bunurile au o valoare mai mare, comerciantul notifică în prealabil cumpărătorul cu privire la intenția de vânzare și îi acordă o perioadă suplimentară rezonabilă de timp pentru a prelua livrarea bunurilor.
  • 12. Imediat după vânzare, comerciantul plătește cumpărătorului încasările din vânzarea bunurilor, după deducerea costurilor suportate în mod rezonabil de comerciant pentru păstrarea și vânzarea acestora, dacă cumpărătorul își exercită dreptul la o parte din încasări într-o perioadă rezonabilă de timp specificată de comerciant în anunțul privind intenția de vânzare a bunurilor.
  • 13. În cazul în care comerciantul refuză răspunderea pentru defecte, acesta notifică în scris cumpărătorului motivele refuzului. În cazul în care cumpărătorul dovedește răspunderea comerciantului pentru defect printr-o expertiză sau o opinie profesională emisă de o persoană acreditată, o persoană autorizată sau o persoană notificată, cumpărătorul poate reclama defectul în mod repetat, iar comerciantul nu poate refuza răspunderea pentru defect.
  • 14. Cumpărătorul are dreptul la despăgubiri din partea comerciantului pentru costurile suportate în mod rezonabil în legătură cu semnalarea unui defect pentru care comerciantul este răspunzător și exercitarea drepturilor de răspundere pentru defect. Cumpărătorul trebuie să își exercite dreptul în fața comerciantului în termen de cel mult două luni de la livrarea bunurilor reparate sau de înlocuire, de la

plata reducerii de preț sau de la rambursarea prețului după retragerea din contract, în caz contrar dreptul se prescrie.

  • 15. Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului de achiziție sau se poate retrage din contractul de vânzare fără a acorda o perioadă suplimentară rezonabilă de timp în cazul în care comerciantul nu a reparat sau înlocuit bunurile, sau comerciantul a refuzat să remedieze defectul în conformitate cu clauza 8.9, sau bunurile prezintă același defect în ciuda reparării sau înlocuirii bunurilor, sau defectul este de o natură atât de gravă încât justifică o reducere imediată a prețului de achiziție sau retragerea contractului, sau comerciantul a declarat, sau reiese clar din circumstanțe, că nu va remedia defectul într- un termen rezonabil sau fără a cauza inconveniente grave cumpărătorului.
  • 16. În cazul în care contractul se referă la achiziționarea mai multor bunuri, cumpărătorul se poate retrage din contract numai în ceea ce privește bunurile defecte. În ceea ce privește celelalte bunuri, acesta se poate retrage din contract numai dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil să aibă un interes în păstrarea celorlalte bunuri fără bunurile defecte.
  • 17. Cumpărătorul nu se poate retrage din Contractul de cumpărare în temeiul clauzei 8.15 dacă Cumpărătorul a contribuit la defect sau dacă defectul este nesemnificativ.
  • 18. După ce cumpărătorul se retrage din contract și returnează bunurile comerciantului, comerciantul rambursează cumpărătorului prețul de achiziție în termen de cel mult 14 zile de la data returnării bunurilor sau după ce se dovedește că cumpărătorul a trimis bunurile comerciantului, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Comerciantul rambursează prețul de achiziție sau plătește reducerea cumpărătorului în același mod în care cumpărătorul l-a utilizat la plata prețului de achiziție, cu excepția cazului în care cumpărătorul este de acord în mod expres cu o altă metodă de plată.
  • 19. Articolul 8 din prezenții termeni și condiții se aplică gestionării răspunderii pentru defecte. Cumpărătorul a fost notificat și informat în mod corespunzător cu privire la termenii și condițiile și metoda de exercitare a răspunderii pentru defectele bunurilor, inclusiv detalii privind locul în care poate fi exercitată răspunderea pentru defecte, prin plasarea acestor termeni și condiții pe sub pagina relevantă a magazinului electronic al comerciantului, iar cumpărătorul a avut posibilitatea de a le citi în momentul anterior plasării comenzii.
  • 20. Răspunderea pentru defecte se aplică bunurilor achiziționate de cumpărător de la comerciant prin intermediul comerțului electronic pe site-ul de comerț electronic al comerciantului.
  • 21. În cazul în care bunurile sunt defecte, cumpărătorul are dreptul de a invoca răspunderea pentru defecte la sediul comerciantului sau al persoanei desemnate prin livrarea bunurilor la sediul comerciantului saual persoanei desemnate și prin transmiterea către comerciant sau persoana desemnată a expresiei de intenție a cumpărătorului de a-și invoca dreptul (denumită în continuare "Notificare de defect"), de exemplu sub forma unui formular de reclamație de răspundere pentru defect completat, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al comerciantului. Comerciantul recomandă să asigurați bunurile la expedierea acestora. Nici comerciantul și nici persoana desemnată nu acceptă livrări la livrare. Cumpărătorul este obligat să declare în mod veridic toate informațiile solicitate în Notificarea privind defectele, în special să indice cu precizie tipul și amploarea defectului bunurilor; cumpărătorul trebuie să indice, de asemenea, care dintre drepturile sale care decurg din secțiunea 623 din Codul civil le revendică. Lista persoanelor desemnate este furnizată pe subpagina relevantă a e-shop-ului sau trimisă cumpărătorului de către comerciant la cererea acestuia.
  • 22. Procedurile privind răspunderea pentru defectele bunurilor care pot fi livrate comerciantului încep la data la care toate condițiile următoare sunt îndeplinite cumulativ:
    1. livrarea notificării privind bunurile defecte către comerciant sau către o persoană desemnată,
    2. livrarea bunurilor de la cumpărător la comerciant sau la o persoană desemnată,
    3. transmiterea codurilor de acces, a parolelor etc. pentru bunuri comerciantului sau unei persoane desemnate, în cazul în care aceste date sunt necesare pentru identificarea defectului bunurilor și pentru repararea bunurilor;
  1. 23. În cazul în care obiectul defectului este reprezentat de bunuri care nu pot fi livrate în mod obiectiv comerciantului - bunurile sunt ferm încorporate sau bunurile supradimensionate asamblate prin conexiuni unice care nu pot fi îndepărtate, de exemplu lipire, nituire, sudare, lipire etc. - (denumite în continuare "Bunuri care nu pot fi livrate"), comerciantul poate conveni cu cumpărătorul ca acesta să evalueze aceste bunuri personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de comerciant direct la sediul cumpărătorului. În acest caz, pe lângă îndeplinirea condițiilor prevăzute la clauzele 8.22 a) și c) din prezentele condiții, cumpărătorul trebuie să ofere toată asistența necesară pentru inspectarea Bunurilor nedestinate livrării de către comerciant sau o terță parte autorizată de comerciant. Procedurile cu privire la Bunurile care nu pot fi livrate încep la data la care inspecția Bunurilor care nu pot fi livrate a fost efectuată în conformitate cu prima teză. Cu toate acestea, în cazul în care comerciantul sau un terț autorizat de comerciant în acord cu cumpărătorul nu reușește să organizeze inspecția bunurilor care nu pot fi livrate într-o perioadă de timp rezonabilă, dar nu mai târziu de 10 zile de la livrarea notificării de defect către comerciant, procedura începe la data livrării notificării de defect către comerciant.
  2. 24. Atunci când remediază un defect, comerciantul organizează îndepărtarea bunurilor și instalarea bunurilor reparate sau a bunurilor de înlocuire, dacă înlocuirea sau repararea bunurilor necesită acest lucru.
  3. 25. Comerciantul este răspunzător pentru un defect cauzat de asamblarea sau instalarea incorectă a bunurilor, a conținutului digital sau a serviciului digital în sensul articolului 619 alineatul (4) din Codul civil.
  • 26. Cumpărătorul are dreptul de a decide care dintre drepturile sale în temeiul dispozițiilor § 623 din Codul civil se aplică și este, de asemenea, obligat să transmită imediat informații cu privire la decizia sa comerciantului sau persoanei autorizate. Pe baza deciziei cumpărătorului care dintre drepturile sale în sensul § 623 din Codul civil se exercită, comerciantul sau persoana desemnată este obligat să stabilească metoda de tratare a cererii de răspundere pentru defecte.
  1. 27. Răspunderea nu se aplică defectelor pe baza cărora cumpărătorul și comerciantul au convenit asupra unui preț redus la momentul încheierii contractului și de care cumpărătorul ar fi trebuit să aibă cunoștință având în vedere această circumstanță.
  2. 28. Comerciantul nu este răspunzător pentru defectele bunurilor:
    1. în cazul în care cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul privind răspunderea comerciantului pentru defectele bunurilor până la expirarea perioadei de răspundere a comerciantului,
    2. dacă defectul este o deteriorare mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător,
    3. în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund intensității acestora, umiditate, influențe chimice și mecanice asupra mediului natural al bunurilor,
    4. în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de manipularea ,exploatarea sau îngrijirea necorespunzătoare a bunurilor,
    5. dacă defectul bunurilor este cauzat de deteriorarea bunurilor ca urmare a încărcării excesive sau a utilizării contrare condițiilor specificate în documentație sau principiilor generale de utilizare normală a bunurilor,
    6. în cazul în care defectul bunurilor este cauzat de deteriorarea bunurilor cauzată de evenimente inevitabile și/sau imprevizibile,
    7. în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat dedeteriorarea accidentală și deteriorarea accidentală,
    8. în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de o intervenție neprofesională, apă, incendiu, deteriorare statică sau atmosferică electricitate sau altă forță majoră,
    9. Dacă defectul bunurilor a fost cauzat de manipularea bunurilor de către o persoană neautorizată.

În cazul în care lotul este incomplet sau în cazul în care este vorba de un defect evident pe care cumpărătorul l-ar fi putut detecta prin inspectarea lotului la livrarea bunurilor și pe care nu l-a notificat reprezentantului comerciantului în conformitate cu punctul 5.9 din prezentele condiții, o afirmație ulterioară privind un defect de acest tip poate fi acceptată numai dacă cumpărătorul dovedește că bunurile prezentau deja defectele presupuse la momentul primirii lor de către cumpărător.

  • 29. Comerciantul va informa cumpărătorul cu privire la rezultatul soluționării reclamației privind răspunderea pentru defect imediat după încheierea procedurii prin telefon sau e-mail și, în același timp, acesta va primi o dovadă a soluționării reclamației privind răspunderea pentru defect împreună cu bunurile sau prin e-mail.
  • 30. Produsele de nutriție sportivă expediate, alimentele din coșurile cadou și alimentele pentru animale de companie au un termen de valabilitate minim de peste 2 luni înainte de data expirării; în cazul unei date de expirare mai scurte, comerciantul contactează cumpărătorul prin telefon sau e-mail, iar expedierea este efectuată numai cu acordul cumpărătorului.
  1. 31. În cazul schimbului de bunuri cu altele noi, cumpărătorul va primi un document pe care vor fi indicate informațiile privind schimbul de bunuri, iar orice pretenții ulterioare de răspundere pentru defecte vor fi aplicate pe baza contractului de vânzare și a acestui document. În cazul înlocuirii bunurilor cu bunuri noi, perioada de garanție va începe din nou de la primirea bunurilor noi, dar numai pentru bunurile noi.
  • 32. Gestionarea răspunderii pretinse pentru defecte se aplică numai defectelor specificate în Notificarea defectului și în Confirmarea defectului bunurilor în conformitate cu clauza 8.6 din prezentele condiții generale.
  • 33. Dreptul Cumpărătorului de a invoca răspunderea pentru defectele Bunurilor după ce și-a exercitat dreptul și a solicitat Comerciantului să remedieze defectul Bunurilor în conformitate cu clauza 8.2 din aceștiTermenișicondițiivafiepuizatși,indiferentderezultatulprocedurilorprivindrăspundereapentru

defecte,oricereafirmareaaceluiașidefectunic(nuundefectdeacelașitip)fărăprezentareaunuiraport de expertiză sau a unei opinii de expert emise de o persoană acreditată, autorizată sau notificată va fi respinsă.

  • 34. Dispozițiile articolului 8 din prezenții Termeni și condiții nu se aplică în mod expres entităților care nu corespund definiției unui consumator prevăzută în secțiunea 52 alineatul (4) din Codul civil.
  1. Datele cu caracter personal și protecția acestora
  • 1. Părțile convin că, în scopul procesării și livrării corespunzătoare a comenzii, în cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică, cumpărătorul este obligat să notifice comerciantului în comandă numele și prenumele său, adresa de reședință permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e- mail.
  • 2. Părțile convin că, pentru a procesa și livra comanda în mod corespunzător, cumpărătorul, în cazul în care este o persoană juridică, este obligat să notifice comerciantului, în cadrul comenzii, denumirea sa comercială, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de identificare TVA (dacă este atribuit), numărul de telefon și adresa de e-mail.
  • 3. Cumpărătorul care s-a înregistrat în magazinul online poate verifica și modifica datele personale furnizate în orice moment, precum și să își anuleze înregistrarea, conectându-se pe site-ul de comerț electronic la secțiunea Contul meu - Datele mele personale.
  • 4. Prin prezenta, comerciantul notifică cumpărătorul că, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) (b) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27aprilie 2016 privindprotecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), (denumit în continuare "Regulamentul"), comerciantul, în calitate de operator al sistemului informatic, va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de cumpărare fără consimțământul acestuia în calitate de persoană vizată, deoarece prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului va fi efectuată de comerciant în cadrul relației precontractuale cu cumpărătorul, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este necesară pentru executarea contractului de vânzare în care cumpărătorul acționează ca una dintre părțile contractante.
  • 5. În conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (f) din regulament, comerciantul poate, după livrareacătre cumpărător a bunurilor sau serviciilor comandate, pe baza interesului legitim, să prelucreze, de asemenea, datele cu caracter personal ale cumpărătorului în scopuri de marketing direct și să trimită la adresa de e-mail a cumpărătorului informații despre noi produse, reduceri și promoții privind bunurile sau serviciile oferite.
  • 6. Comerciantul se angajează să trateze și să elimine datele cu caracter personal ale cumpărătorului în conformitate cu legislația aplicabilă din Republica Slovacă.
  • 7. Comerciantul declară că, în conformitate cu articolul 5 alineatul (1) literele (a) și (b) din regulament, datele cu caracter personal ale cumpărătorului să fie obținute exclusiv în scopul stabilit în acești termeni și condiții.
  • 8. Comerciantul declară că, în alte scopuri decât cele specificate în acești termeni și condiții, va colecta întotdeauna separat datele cu caracter personal ale cumpărătorului pe un temei juridic adecvat și, în același timp, se va asigura că aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate și utilizate exclusiv într-un mod care corespunde scopului pentru care au fost colectate și nu vor fi combinate cu date cu caracter personal care au fost colectate în alt scop sau în scopul executării contractului de cumpărare.
  • 9. Cumpărătorului i se va solicita înainte de a trimite comanda prin bifarea căsuței înainte de a trimite comanda confirmând că comerciantul l-a notificat suficient, clar și fără echivoc:
    1. datele dvs. de identificare, care sunt enumerate la articolul 1. din prezentele condiții generale, care dovedesc identitatea comerciantului,
    2. datele de contact ale comerciantului sau ale persoanei responsabile a comerciantului,
    3. scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea unui contract de vânzare întrecomerciant și cumpărător și temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal,
    4. că datele cu caracter personal necesare în scopul încheierii contractului de cumpărare și al executării și livrării corespunzătoare ale comenzii pe care cumpărătorul este obligat să le furnizeze,
    5. în cazul în care prelucrarea se bazează pe articolul 6 alineatul (1) litera (f) din regulament, că interesul legitim urmărit de comerciant este marketingul direct,
    6. datele de identificare ale părții terțe, care este societatea care va livra cumpărătorului bunurile comandate, sau datele de identificare ale altor destinatari sau categorii de destinatari de date cu caracter personal, dacă este cazul,
    7. perioada de păstrarea datelor cu caracter personal sau criteriile de stabilirea acesteia,
    8. 10. Comerciantul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele maniere și va acționa astfel încât să nu contravină sau să eludeze regulamentul sau alte acte legislative general aplicabile.
  • 11. În conformitate cu regulamentul, comerciantul furnizează următoarele informații cumpărătorului ale cărui date sunt prelucrate de comerciant:
    1. identitatea și datele de contact ale comerciantului și, dacă este cazul, ale reprezentantului comerciantului,
    2. datele de contact ale persoanei responsabile, dacă este cazul,
    3. scopurile pentru care sunt prelucrate datele cu caracter personal și temeiul juridic pentru prelucrare,
    4. în cazul în care prelucrarea se bazează pe articolul 6 alineatul (1) litera (f), interesele legitime urmărite

de comerciant sa A treia parte,

  1. destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal, după caz,
  2. după caz, informații conform cărora comerciantul intenționează să transfere datele cu caracter personal către o țară terță o țară sau o organizație internațională,
  3. perioada de păstrarea datelor cu caracter personal sau criteriile de stabilirea acesteia,
  4. informații privind existența dreptului de a solicita comerciantului accesul la datele sale cu caracter personal și dreptul la rectificare sau ștergere sau restricționarea prelucrării sau dreptul de a se opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor,
  5. dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere,
  6. informații cu privire la faptul dacă furnizarea de date cu caracter personal este o cerință legală sau contractuală sau o cerință necesară pentru încheierea unui contract, dacă cumpărătorul este obligat să furnizeze date cu caracter personal, precum și posibilele consecințe ale nefurnizării acestor date,
  7. existența procesului decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri;

Cumpărătorul are dreptul de a obține de la comerciant o copie a datelor cu caracter personal care sunt prelucrate și de a obține toate informațiile de mai sus în plus față de acestea. Pentru orice copii suplimentare solicitate de cumpărător, comerciantul poate percepe o taxă corespunzătoare costurilor administrative de realizare a copiei.

  • 12. În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul în temeiul clauzei 9.11 în scris sau electronic, iar conținutul cererii sale indică faptul că își exercită dreptul în temeiul clauzei 9.11, se consideră că cererea a fost făcută în temeiul prezentului regulament.
  • 13. Cumpărătorul are dreptul de a se opune prelucrării de către comerciant a datelor sale cu caracter personal care, în opinia sa, sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri în măsura în care acestea sunt legate de un astfel de marketing direct. În cazul în care cumpărătorul se opune unei astfel de prelucrări, comerciantul va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct de la data primirii unei astfel de opoziții de către comerciant, iar datele cu caracter personal ale cumpărătorului afectat nu vor mai fi prelucrate în astfel de scopuri și nu vor fi prelucrate în astfel de scopuri.
  • 14. În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate nejustificat, acesta poate depune o plângere la Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal din Republica Slovacă. În cazul în care cumpărătorul nu are capacitate juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de către reprezentantul său legal.
  • 15. Comerciantul trebuie să ia măsuri rezonabile pentru a furniza cumpărătorului toate informațiile menționate la 9.11 într-o formă concisă, transparentă, inteligibilă și ușor accesibilă, redactată clar și simplu. Comerciantul furnizează informațiile în format electronic sau, în conformitate cu regulamentul, prinorice alte mijloace convenite cu Cumpărătorul.
  1. 16. Comerciantul furnizează cumpărătorului informații cu privire la măsurile luate la cererea cumpărătorului

fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de o lună de la primirea cererii.

  1. 17. Prin prezenta, comerciantul notifică cumpărătorul că, în vederea executării contractului încheiat, prelucrarea datele cu caracter personal ale cumpărătorului presupune că datele cu caracter personal ale cumpărătorului vor fi furnizate și divulgate următoarelor părți terțe sau grupuri de destinatari:
    1. GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., CIF nr.: 36624942 Cu sediul social: Budča 1039, 96233 Budča, info@gls-slovakia.sk
    2. Expandeco s. r. o., CIF nr.: 47980052 Májová 304/38, 96681 Žarnovica helpdesk@expandeco.com
  1. Retragerea din contractul de vânzare
  • 1. În cazul în care comerciantul se află în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul contractului de vânzare din cauza vânzării stocurilor, a indisponibilității bunurilor sau în cazul în care producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor convenite în contractul de vânzare a întrerupt producția sau a efectuat modificări atât de semnificative, care au făcut imposibilă îndeplinireaobligațiilor comerciantului în temeiul contractului de vânzare sau din motive de forță majoră, sau dacă, chiar cu toate eforturile care i se pot cere în mod corect, acesta nu poate livra bunurile cumpărătorului în termenul specificat în prezentele condiții, comerciantul este obligat să informeze cumpărătorul cu privire la acest fapt fără întârziere și în același timp, este obligat să ofere cumpărătorului o execuție alternativă sau posibilitatea cacumpărătorul să se retragă din contractul de cumpărare sau să anuleze comanda în cazul în care contractul de cumpărare nu a fost încă încheiat. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon sau prin e-mail. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă prestația de înlocuire oferită de comerciant sau nu se retrage din contractul de cumpărare într-o perioadă de timp rezonabilă, comerciantul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și, în cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de cumpărare sau o parte din acesta, comerciantul este obligat să ramburseze prețulde cumpărare sau partea din acesta deja plătită în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contractul de cumpărare către cumpărător.

În cazul în care comerciantul nu este în măsură să livreze bunurile cumpărătorului la prețul stabilit în comandă din motivele menționate mai sus și notifică cumpărătorului acest fapt înainte de acceptarea obligatorie a comenzii, comerciantul nu este obligat să accepte propunerea cumpărătorului de a încheia contractul de cumpărare.

În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare sau anulează comanda din motivele menționate la acest punct din prezentele condiții, comerciantul este obligat să returneze cumpărătorului avansul deja plătit pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract, în același mod în care cumpărătorul a efectuat plata, cu excepția cazului în care s-a convenit cu cumpărătorul asupra unei alte metode de returnare, fără a percepe cumpărătorului taxe suplimentare.

  • 2. Cumpărătorul are dreptuldeaseretrage din contractul de vânzare-cumpărare fără a oferi niciun motiv,în conformitate cu § 19 și următoarele din lege în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor sau de la data încheierii contractului deprestare de servicii sau a contractului de livrare de conținut digital, pe care comerciantul îl livrează altfel decât pe un suport material, în cazul în care comerciantul și- a îndeplinit la timp și în mod corespunzător obligațiile de informare prevăzute la articolul 15 din lege.
  • 3. În această perioadă, cumpărătorul are dreptul să despacheteze și să testeze bunurile după primire într- un mod similar cu cel obișnuit atunci când cumpără într-un magazin clasic "fizic", în măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.
  • 4. Perioada de retragere începe în ziua în care cumpărătorul sau o parte terță desemnată de cumpărător

cu excepția cazului în care transportatorul preia toate părțile din bunurile comandate, sau dacă

  1. bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, de la data primirii bunurilor, care a fost livrată ultima,
  2. livrează bunuri compuse din mai multe părți sau bucăți, de la data recepției ultimei părți sau ultima piesă,
  3. livrează bunurile în mod repetat în temeiul contractului pentru o perioadă determinată, de la data acceptării primelor bunuri livrate.
  • 5. Cumpărătorul se poate retrage din contractul devânzare, al cărui obiect este achiziționarea bunurilor,chiar înainte de începerea perioadei de retragere.
  • 6. Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere dintr-un contract ladistanțăpesuport de hârtie sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil. Cumpărătorul poate utiliza modelul de formular de retragere atașat ca anexa 1 la prezentele condiții.
  • 7. Retragerea din contractul de cumpărare în temeiul alineatului precedent din prezentele condiții trebuie să conțină informații pe baza cărora comerciantul poate identifica în mod clar și fără niciun dubiu comanda și produsul pe care clientul dorește să le returneze. Acestea includ, de exemplu, informațiile solicitate în modelul de formular de retragere atașat ca anexă 1 la prezenții termeni și condiții: identificarea cumpărătorului, data sau numărul comenzii, denumirea și specificațiile produselor. Vă recomandăm să indicați, de asemenea, metoda preferată de comerciant pentru returnarea bunurilor deja primite, în special numărul de cont și/sau adresa poștală a cumpărătorului.
  • 8. Comerciantul este obligat să furnizeze cumpărătorului o confirmare de primire a notificării de retragere pe un suport durabil imediat după primirea notificării de retragere, în cazul în care cumpărătorul s-a retras din contract utilizând funcția specială de retragere sau formularul de retragere disponibil în interfața online a comerciantului.
  1. 9. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, orice contract suplimentarreferitor la contractul de cumpărare din care cumpărătorul s-a retras va fi anulat de la început. Aceasta nu se aplică în cazul în care părțile convin în mod expres asupra continuării contractului suplimentar. Nu pot fi solicitate cumpărătorului costuri sau alte plăți în legătură cu anularea contractului suplimentar, cu excepția costurilor și plăților menționate la § 21 alineatele (3) și (5) și la § 21 alineatele (3) și (5) 22 alineatul (3) din Lege și prețul serviciului, în cazul în care obiectul contractului este prestarea unui serviciu și serviciul a fost prestat integral.
  • 10. Cumpărătorul este obligat să trimită bunurile înapoi la adresa sediului social al operatorului fărăîntârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contractul de vânzare, sau să le predea comerciantului sau unei persoane autorizate de comerciant să preia bunurile. Acest lucru nu se aplică în cazul în care comerciantul s-a oferit să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de comerciant. Termenul prevăzut la prima teză a prezentului alineat din prezentele condiții se consideră respectat dacă bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului.
  1. 11. Cumpărătorul este obligat să livreze comerciantului bunurile complete, inclusiv documentația completă, intactă, de preferință în ambalajul original și neutilizată.
  • 12. Se recomandă asigurarea bunurilor. Comerciantul nu acceptă plata la livrare. Comerciantul este obligat să returneze cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere, toate plățile primite de la cumpărător pe baza sau în legătură cu contractul de vânzare, inclusiv costurile de transport, livrare și expediere și alte costuri și taxe. Comerciantul nu este obligat să ramburseze cumpărătorului plățile efectuate în temeiul prezentei clauze din prezenții termeni și condiții înainte ca bunurile să fi fost livrate cumpărătorului sau până când cumpărătorul nu dovedește că bunurile au fost returnate comerciantului, cu excepția cazului în care comerciantul propune colectarea bunurilor personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de comerciant.
  1. 13. Comerciantul este obligat să ramburseze toate plățile către cumpărător în măsura corespunzătoare retragerii din contract în cazul în care cumpărătorul nu s-a retras din întregul contract la distanță, ci s-a retras doar în legătură cu anumite produse. Comerciantul nu poate percepe cumpărătorului costuri suplimentare pentru transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe.
  • 14. Comerciantul nu este obligat să plătească costurile suplimentare cumpărătorului în cazul în care cumpărătorul a ales în mod expres o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare normală oferită de comerciant. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare alesde cumpărător și costul celei mai ieftine metode de livrare oferite de comerciant.
  1. 15. Cumpărătorul suportă costurile de returnare a bunurilor către comerciant sau către persoana autorizată de comerciant să preia livrarea bunurilor. Această dispoziție nu se aplică în cazul în care comerciantul a convenit să le suporte el însuși sau în cazul în care nu și-a îndeplinit obligația prevăzută la articolul 15 alineatul (1) litera (g) din lege.
  • 16. Cumpărătorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor care depășește manipularea necesară pentru a stabili caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. Cumpărătorul nu este răspunzător pentru diminuarea valorii bunurilor în cazul în care comerciantul nu a respectat obligația de informare cu privire la dreptul cumpărătorului de a se retrage din contract în conformitate cu secțiunea 15 alineatul (1) litera (f) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
  • 17. Comerciantul este obligat să ramburseze cumpărătorului prețul de achiziție al bunurilor în același mod în care cumpărătorul a efectuat plata, cu excepția cazului în care convine cu cumpărătorul asupra unui alt mod de rambursare a plăților fără a percepe cumpărătorului taxe suplimentare în acest sens.
  • 18. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează comerciantului bunuri care sunt folosite, deteriorate sau incomplete, cumpărătorul este de acord să ramburseze comerciantului:
    1. valoarea cu care valoarea bunurilor a fost redusă în sensul articolului 457 din Codul civil în cuantumulreal
    2. costurile suportate de comerciant în legătură cu repararea bunurilor și readucerea lor la starea

inițială, calculate în conformitate cu lista de prețuri pentru serviciile post-vânzare ale bunurilor.

Cumpărătorul este obligat să plătească comerciantului despăgubiri în conformitate cu această clauză din Termeni și condiții, într-o sumă care nu depășește diferența dintre prețul de achiziție al bunurilor și valoarea bunurilor la momentul retragerii din contractul de vânzare.

  • 19. Compensarea unilaterală a creanțelor comerciantului și ale cumpărătorului care rezultă din retragerea din contract în conformitate cu articolul 19 alineatul (1) din lege este interzisă.
  1. 20. În conformitate cu articolul 19 alineatul (1) din lege, cumpărătorul nu se poate retrage dintr-un contract care are ca obiect:
  • livrarea de bunuri realizate în conformitate cu specificațiile cumpărătorului sau de bunuri la comandă,
  • livrarea de bunuri care sunt supuse unei scăderi rapide al calității sau perisabilității,
  • livrarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de sănătate sau din motive de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare,
  • livrarea de înregistrări sonore, înregistrări video, înregistrări audio vizuale sau software vândute în ambalaje de protecție care au fost deteriorate după livrare,
  • livrarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate în mod inextricabil cu alte bunuri,
  • furnizarea de conținut digital altfel decât pe un suport material, în cazul în care furnizarea de conținut digital a fost începută cu consimțământul expres al cumpărătorului, iar cumpărătorul a declarat că a fost instruit în mod corespunzător cu privire la faptul că, prin exprimarea acestui consimțământ, își pierde dreptul de a se retrage din contract prin începerea furnizării de conținut digital, iar comerciantul a furnizat cumpărătorului o confirmare în acest sens,
  • p r e s t a r e a serviciului, în cazul în care prestarea serviciului a fost începută cu consimțământul expres al cumpărătorului, iar cumpărătorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător cu privire la faptul că exprimarea unui astfel de consimțământ îl privează de dreptul de a se retrage din contract după prestarea completă a serviciului și în cazul în care a avut loc prestarea completă a serviciului,
    1. 21. Dispozițiile articolului 10 din prezentele condiții generale nu se aplică în mod expres entităților care nu corespund definiției unui consumator prevăzută în secțiunea 52 alineatul (4) din Codul civil.
  1. Dispoziții finale
  • 1. În cazul în care contractul de vânzare este încheiat în scris, orice modificare a acestuia trebuie să fie făcută

în formă scrisă.

  1. 2. Părțile convin ca comunicarea dintre ele să se realizeze sub formă de mesaje electronice.
  • 3. Relațiile care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții fac obiectul dispozițiilor relevante din Codul civil, Legea, Legea nr. 22/2004 Coll. 128/2002 Coll. nr. 284/2002 Coll. privind controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor și privind modificarea și completarea anumitor legi, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 284/2002 Coll. astfel cum a fost modificată și Legea.
  1. 4. Consumatorul are dreptul de a înainta comerciantului o cerere de despăgubire în cazul în care între consumator și comerciant apare un litigiu care rezultă din exercitarea răspunderii pentru defecte sau în cazul în care consumatorul consideră că comerciantul a încălcat alte drepturi ale consumatorilor. În cazul în care comerciantul răspunde la cererea de despăgubire într-un mod negativ sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la data expedierii acesteia, consumatorul are dreptul de a prezenta o propunere de inițiere a unei proceduri alternative de soluționare a litigiilor în conformitate cu dispozițiile secțiunii 12 din Legea nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor și privind modificarea și completarea anumitor legi.

Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu comerciantul este Inspecția Comercială Slovacă P.O.Box 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, www.soi.sk sau o altă persoană juridică autorizată competentă înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei din Republica Slovacă (lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk ); consumatorul are dreptul de a alege la care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor menționate mai sus se va adresa.

  1. 5. Consumatorii pot utiliza platforma de soluționare a litigiilor pentru a solicita o soluție alternativă la litigiul lor Dispute online, disponibil la http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. 6. Acești termeni și condiții intră în vigoare pentru cumpărător la încheierea contractului de cumpărare.
  • 7. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se va cere să confirme prin bifarea căsuței că este de acord cu următoarele a citit și a înțeles termenii și condițiile și este de acord cu acestea în integralitatea lor.

Anexa 1

Exemplu de formular de retragere

(completați și trimiteți acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contractul la distanță)

Către: Wilsondo s. r. o., Zemianska Dedina 75, 02743 Nižná, e-mail: info@wilsondo.ro

Prin prezenta, notific (*) că mă retrag/ne retragem (*) din contractul de vânzare pentru furnizarea sau punerea la

dispoziție a acestui produs: ..............

Data comenzii/data primirii (*)..............

Numele consumatorului (consumatorilor)(*)...............

Adresa consumatorului (consumatorilor)(*)..............

Semnătura consumatorului (consumatorilor) (*) (dacă acest formular este prezentat pe suport de hârtie) .......................... Data ..................

(*)Ștergeți dacă nu se aplică.

Anexa 2

Instrucțiuni privind exercitarea dreptului cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare

  1. Dreptul de retragere din contractul de vânzare

În cazul în care cumpărați în calitate de consumator, aveți dreptul de a vă retrage din acest contract de vânzare fără a oferi un motiv în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dumneavoastră, cu excepția transportatorului, preia bunurile sau de la data încheierii contractului de prestare de servicii sau de la data încheierii contractului de furnizare de conținut digital altfel decât pe un suport material.

Atunci când vă exercitați dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare, vă rugăm să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract de cumpărare printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail) la adresa Wilsondo s. r. o., cu sediul social la Zemianska Dedina 75, ID nr.: 47429151, e-mail: info@wilsondo.ro

În acest scop, puteți utiliza modelul de formular de retragere din contractul de vânzare, pe care vi l-am trimis sau vi l-am trimis și care poate fi găsit ca Anexa 1 la Termeni și condiții. Cu toate acestea, utilizarea acestuia nu este obligatorie. Dacă doriți, puteți, de asemenea, să completați și să trimiteți modelul de formular de retragere sau orice altă declarație clară de retragere electronic prin intermediul site-ului web al magazinului nostru online www.wilsondo.sk. Dacă faceți uz de această opțiune, vom confirma imediat primirea retragerii dvs. din contractul de cumpărare prin e-mail saupe un alt suport durabil.

Perioada de retragere este menținută dacă trimiteți o notificare de exercitarea dreptului la retragerea din contractul de cumpărare înainte de expirarea perioadei de retragere.

În cazul în care obiectul contractului de vânzare este achiziționarea de bunuri, vă puteți retrage din contractul de vânzare și înainte de începere expirarea perioadei de retragere.

  1. Consecințele retragerii

La anulare, vă vom rambursa toate plățile pe care le-ați efectuat în legătură cu încheiereacontractului de cumpărare, în special prețul de cumpărare, inclusiv costul de livrare a bunurilor către dumneavoastră. Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare normală pe care o oferim. Plățile vă vor fi efectuate în termen de cel mult 14 zile de la data la care primim notificarea dumneavoastră de anulare a prezentului contract de vânzare. Plățile vor fi efectuate în același mod în care ați efectuat plata, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres asupra unei metode de plată diferite, și fără a fi percepute taxe suplimentare.

Este posibil să așteptăm rambursarea plății dvs. până când bunurile sunt returnate la adresa noastră sau până când avem dovada că ați trimis bunurile înapoi, în funcție de care dintre cele două situații este cea mai apropiată.

să ne trimiteți bunurile înapoi sau să le aduceți la adresa sediului social al societății fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data exercitării dreptului de retragere. Se consideră că termenul a fost respectat dacă trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadeide 14 zile. Veți suporta costurile directe de returnare a bunurilor.

Vă atragem atenția că, în cazul retragerii din contractul de vânzare, sunteți răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor ca urmare a manipulării acestora între momentul primirii și momentul returnării lor într-un alt mod decât cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.

În cazul în care ați solicitat începerea serviciului în timpul perioadei de retragere, sunteți obligat să ne plătiți prețul pentru serviciul efectiv furnizat până la data la care ne notificați decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Pentru descărcare - Termeni și condiții

Ultima actualizare la 01.09.2024